nedeľa 20. marca 2016

Pribudne nové, grafické hodnotenie kníh :)

Ahojte, toto je len také menšie info o aktualizácii... Rozhodla som sa, že hodnotenia typu 2,75 a podobne nie sú až tak presné a rozhodla som sa ku knihám pridávať i takpovediac grafické hodnotenie, kde viem knihe udeliť akékoľvek bodové hodnoty. Avšak, hodnotenie, ktoré bolo i do teraz ostane také aké je, ale pribudne k nemu i toto nové, kde budú možno i percentá (ale nie vždy) :)
 ce4238
Takto napríklad bude vyzerať hodnotenie pri knihe, ktorej som udelila 2,5 boda. Kryštály sýtejšej farby znázorňujú body, ktoré knižke udelím :)

Na kryštáloch sa môžu vyskytnúť niekedy i nejaké znaky, ktoré môžu znázorňovať veci, ktoré sa mi na knihe páčili, zaujali ma a chcela by som ich oceniť :)
Zaradom: Kniha sa mi veľmi páčila (i keď nebola dokonalá, ak bolo hodnotenie nižšie)          
Kniha je dokonalá, nemám jej toho veľa vytknúť, zbožňujem ju!              
Páčila sa mi hlavná hrdinka, bola super!                                                        
Hlavný hrdina je úžasný! (možno som sa doňho aj zamilovala)                     
Pár v knihe je dokonalý, určite ich shipujem! (alebo nejaké iné de postavy odtiaľ)

Kniha má nádhernú obálku!                                                                            
Skvelý nápad na knihu!                  
                                                                    
Toto hodnotenie sa bude objavovať už v najonovších recenziách :) Časom ho možno pridám už i k tým starším, ale všetko má svoj čas :) Dlho som sa rozhodovala aké obrázky budem na toto hodotenie používať, ale nakoniec som sa predsalen rozhodla pre tieto kryštály, lebo aj celkom ladia s pozadím na blogu a nakoľko sa ho nechystám v blízskej dobe meniť, tak som ich zvolila :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára