piatok 25. marca 2016

Neprečítané v mojej knižnici #1

Áno, aj v mojej knižnici sa nájde zopár neprečítaných kníh aj napriek tomu, že si dosť potrpím na to, aby ich počet nebol príliš veľký. Pred natáčaním som prebrala celú knižnicu a vybrala z nej všetky knihy, ktoré som ešte nečítala alebo ich nedočítala. Bola som sama prekvapená z toho čísla, žila som vo vedomí, že je menšie (oveľa), ale čo sa dá robiť... V najbližšej dobe sa pokúsim, aby sa to číslo zmenšilo, lebo ak sa dívam spätne do minulosti, tak v mojej knižnici ste mohli nájsť maximálne 2-3 neprečítané knihy, no v poslednej dobe som sa nejako zažrala do nakupovania a navyše som začala chodiť aj do knižnice, kde mám na prečítanie knižky limitovaný čas...
Toto je prvé video zo série Neprečítané v mojej knižnici, kde vám ukážem 8 kníh, sú zoradené podľa toho, ako dlho už ležia nedotknuté a neprečítané. Úprimne dúfam, že videá z tejto série nebudú vychádzať veľmi často, lebo vám nebudem mať čo ukázať, ale ako sa poznám, tak to asi nehrozí, hlavne v poslednej dobe :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára