nedeľa 14. februára 2016

Valentine Book Tag ♥

Ahojte, je tu ďalší valentínsky článok a rozhodla som sa pre TAG. Myslím si, že je to aj celkom výstižné a pre mňa ani nie veľmi náročné na spracovanie, lebo tu dám iba fotky kníh, tak poďme na to! :)

1. "Ostať sám" kniha, ktorú miluješ












2. Dystopia, ktorú miluješ












3. Kniha ktorú milujete, ale nikto iný o nej nehovorí












4. Obľúbený knižný pár
Tu som sa veľmi nevedela rozhodnúť, nemám veľmi žiadnych favoritov, ale vybrala som Clary a Jacea :)












5. Kniha, ktorú ostatní milujú, ale vy ste ju ešte nečítali












6. Kniha s červenou na obálke












7. Kniha s ružovou na obálke












8. Darovala si niekomu čokoládu, ktorý knižný priateľ by to bol?
Dimitri Belikov z Upírskej akadémie ♥









9. Na Valentína si nezadaná. Akú knihu budeš čítať? A čo televízny program? Aký film budeš pozerať?
Určite by som čítala knihu S láskou Rosie... V TV nie je žiaden extra program, takže by som si pozrela nejaký film a to pravdepodobne Lásku nebeskú, ktorý som videl zatiaľ len raz :D alebo S láskou Rosie :)












10. Ste v kníhkupectve. Zrazu vás zasiahne Amor šípom. Do čoho sa zamilujete?
Tak zrejme by to bol Will Grayson, Will Grayson alebo Alice in Wonderland ♥














Priznávam, že tento Tag bol robený dosť na rýchlo, no snáď som v ňom všetko vystihla, aspoň som neodišla od témy, keďže toho textu tam naozaj veľa nebolo :) Užite si valentínsky večer, tak zatiaľ :) ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára