streda 17. februára 2016

Február BOOK HAUL 2016

Ahojte, síce ešte nie je koniec mesiaca, no i tak som sa rozhodla natočiť BOOK HAUL! Je to pre mňa aj takou menšou poistkou, že sa budem v kníhkupectvách ovládať a pokúsim sa (áno, všimnite si to "pokúsim sa") nakúpiť si za tento mesiac už žiadnu knihu a naplno sa venovať čítaniu ("naplno" rozumej "ako mi to čas dovolí a ak budem mať chuť")


A viete, že onedlho tu bude marec? Jasné, že viete, prečo sa tak hlúpo pýtam -.-... Jednoducho prezradím vám, že v marci plánujem byť aktívnejšia, už mám naplánovaných aj zopár videí, takže to nebude opäť iba Wrap Up a Haul (ale, to by som si musela samozrejme aj niečo kúpiť...)... Dúfam, že všetko vyjde tak ako má :)
PS: Tým, ktorým nedošlo: Marec = mesiac kníh :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára