nedeľa 2. augusta 2015

The Ultimate Book Tag


Ahojte, rozhodla som sa urobiť tento tag, bude ich viac, ale nazačiatk by som začala asi týmto :) ...urobila som už Prázdninový knižný tag, ktorý je na mojom YT kanály :) ...Áno, nakoniec somsa naozaj rozhodla, že si založím aj extra kanál na Youtube, kde budú videá súvisiace s knihami a pod. :) Založím ho v blízkej dobe a určite vám dám potom vedieť :) ..ale poďme už na ten TAG :)




Býva ti zle pri čítaní v aute?
Ani nie, ale všeobecne v aute nerada čítam.. Teda presnejšie v aute nikdy nečítam, nie je to podľa mňa úplne ono a je divný pocit, skôr sa sústredím na cestu ako na knihu.. Vlak je už úplne niečo iné :)

Ktorý autor má podľa teba jedinečný štýl písania a prečo?
Jedinečný štýl ma podľa mňa veľa autorov, nemôžem povedať, ktorý jeden alebo jedna, jednoducho každý z nich má svoj štýl a mnohé z tých štýlov sú niečím výnimočné..

Harry Potter alebo Súmrak? Tromi bodmi obháj svoj výber...
Tak tu sa nie je o čom baviť, som Potterhead a tak to je jasné, Harry Potter! ♥ Súmrak som síce nečítala, ale nejako mi ten príbeh nepadol do oka. Harry Potter ma nikdy neomrzí, nie je určený len jednej vekovej kategórii, je určený jednoducho všetkým a každý si tam príde na svoje. Pri čítaní vystriedate všetky emócie, smiech, smútok, hnev,.. Rowlingovej postavy sú úžasné, sú celé prešpekulované a každá z týchto postáv je jedinečná, viete sa do nich vžiť :)

Nosíš so sebou nejakú tašku alebo kabelku na knihy?
Na knihy nemám nijakú špeciálnu tašku, jednoducho ich nosím, buď v taške, ktorú nosím do školy a mám tam aj učebnice, zošity a iné veci, alebo ich nosím v kabelke/taške, ak niekam idem :)
Privoniavaš si ku knihám?
Áno, hlavne k tým novým :D ale áno, ovoniam každú knihu, ktorú čítam ^.^

Preferuješ knižky s ilustráciami alebo bez nich?
Knihy s ilustráciami majú niečo do seba, vedia nás vtiahnuť hlbšie do deja a nejako nám ho ozvláštniť, no v dnešnej dobe už nie je toľko kníh s ilustráciami, je ich naozaj len minimum, samozrejme, ak nepočítam detské knižky :D Ale mne osobne, je jedno či má knižka ilustrácie alebo nie, ilustrácie sú len tak trošku na spestrenie :)

Ktorá knižka sa ti páčila, keď si ju čítala, ale neskôr si zistila, že to nie je práve "kvalitné písanie"?
Tak tých knižiek je viac, ale pamätám si, že z kníh Ghostgirl so bola nadšená a rada som to čítala, ale už v tom nič nevidím, asi som na túto sériu stará :D Teda určite, veď už je to asi 6 rokov.. Iné knižky ma teraz nenapadajú, ale áno bolo ich viac ...

Píšeš? Vidíš seba samu v budúcnosti ako spisovateľku?
Áno, píšem. No nezverejňujem to nikde verejne. Píšem pre radosť a ak mám na to náladu. Osobne nie som zástanca toho, ak niekto píše nejaké poviedky a píše ich potom už len z donútenie, lebo nič dlho nenapísal a ľudia chcú mať ďalšie kapitoly, to nie je ono. Ja som chcela byť už odmala spisovateľka, mám doma odložené všetky príbehy aj "miniknižky", ktoré som vtedy napísala :)

Kedy si začala čítať?
Tak na toto si už naozaj nepamätám.. Ale je to už nejaký ten čas, ako prvú som prečítala HP sériu a to ma nejako nakoplo ďalej, no samozrejme predtým som si čítala nejaké tie knižky, ale nie až v takom množstve :)

Bol tvoj obľúbený predmet v škole Slovenský jazyk a literatúra?
Áno bol, samozrejme, kým neodišla naša slovenčinárka a nahradila ju iná, ktorú som až tak v obľube nemala a jednoducho to už nebolo ono :) 

Keby si dostala knihu, ktorú si čítala a nepáčila sa ti, čo by si robila?
Myslím, že keby som ju nemala doma, tak by som si ju prečítala opäť, ktovie, možno by sa mi na druhý krát zapáčila :) Každopádne keby sa mi nepáčila, tak by som ju prečítala a niekomu darovala..

Ktorá menej známa séria sa podobá Harrymu Potterovi alebo Hunger games?
Tak na túto otázku veľmi neviem odpovedať, veľa ľudí prirovnáva THG k Divergencii, tak možno to, ale na Harry Pottera sa mi podobá tak jedine úplne okrajovo Fablehaven, nie sú tam síce čarodejníci a je to úplne o niečom inom, ale jednoduchou mne sa to asi najviac podobá takto..

Upíri alebo víly?
Obidva tvory majú niečo do seba.. zvolila by som asi skôr upírov aj keď to je len o vlas, ale samozrejme, ak to nie sú tí upíri z Twilightu, lebo v tom prípade by som si zvolila skôr víly..

Vlkolaci alebo duchovia?
Tak toto je už ťažšie.. No ak sa mám už naozaj rozhodnúť tak.. po dlhšom zvážení, vlkolaci :)

Milostný trojuholník alebo zakázaná láska?
Síce to je už také klišé a mám pocit, že sa to objavuje vo väčšine knižných sérií, ale asi skôr milostný trojuholník...

Romantická kniha alebo akčné kniha s niekoľkými romantickými scénami?
Za mňa je to skôr akčná kniha s niekoľkými romantickými scénami, ale záleží to aj od nálady :)

Súhlasíte so mnou v niečom alebo máte na to iný názor? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára