nedeľa 11. decembra 2016

Vianočno-knižný Tag |Knižný advent 2016


Ahojte!
Vianoce sa blížia naozaj závratnou rýchlosťou - už je tu tretia adventná nedeľa! (čo som sa pred chvíľou dozvedela :D, myslela som, že je ešte len druhá) Dokonca nemám ešte ani nakúpené vianočné darčeky, nemám ani jeden jedinký... 
S adventnou nedeľou prichádza aj nový príspevok z Knižného adventu, tentokrát tag, tak hor sa naň!


1. Keby si bol/a v Rokforte a sú Vianoce, aký kúzelný darček by si chcel/a dostať?
Myslím si, že u mňa je to jasné - neviditeľný plášť. Nielenže je to naozaj Kúzelný Darček, ale je aj naozaj užitočný :D hihi (k Vianociam sa síce hodí viac hoho - ale to nevadí :))
Priznajte sa, kto by ho nemal rád! Môžete robiť toľko vecí bez toho, aby vás niekto videl, dozvedieť sa všetky tajomstvá a neviem čo všetko ešte :D 

2. Na Štedrú večeru ťa pozvú piati herci hrajúci tvoje obľúbené (nemusia byť obľúbené) postavy z kníh. Ktorí piati herci by to boli?
Eddie Redmayne - ktorého som si naozaj v poslednej dobe obľúbila, no úplne to zaklincoval Newtom! ♥ Bol úplne čarovný :), neviem si predstaviť nikoho iného, kto by tomu dodal toľkú iskru a celé to čaro :)
Emma Watson - ktorá bola vždy mojou naj herečkou (teda jednou z nich), nielen vďaka Hermione, ale aj Sam a množstvu iných postáv ako bola aj Lena v Colonii - je jednoducho úžasná a živo si viem predstaviť sviatky strávené s ňou :)
Helena Bonham Carter - ďalšia úžasná herečka, ktorá tu nesmie chýbať. Milujem najmä jej stvárnenie Bellatrix, kde bola dokonalá, ale sú tu aj iné "menšie" roly, ktoré stvárnila taktiež skvelo :) - či už to bola milujúca matka Charlieho, červená kráľovná, či dokonca Ofélia v Hamletovi.
To rozhodovanie a vyberanie je naozaj zdrvujúce... 
Jonny Lee Miller - herec, ktorý si mojej srdce nezískal až tak dávno. Perfektne sa mi hodí na Sherlocka rovnako ako aj Robert Downey Jr. 
Zoey Deutch -  ktorá stvárnila Rose vo VA, ale rovnako onedlho príde do kín aj nový film podľa knižne predlohy Before I Fall (kde som knihu zatiaľ nečítala, ale pred filmom tak určite urobím)  :)

3. Predstavuj si, že si Santa a že nosíš darčeky. Ktorú knižnú sériu by si dal každému pod stromček?
Myslím si, že moja odpoveď je jasná :D Harry Potter!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt harry potter tumblr gif book

4. Z ktorej fiktívnej postavy by bol dokonalý vianočný škriatok? 
Musím priznať, že Tyrion sa mi tu hodí naozaj skvele, presne týmto smerom smerovala moja prvá myšlienka :D Ale živo si tu viem predstaviť aj Lunu :) - ako takú malú, priateľskú a neuveriteľne milú malú "škiatkovicu" elfku :)

5. Opäť sa ponorme do predstavy, že si Santa. Tvoje sane ťahá lietajúci sob. A síce sú krásne a super, za ktoré fiktívne zviera by si ich vymenil/a?
Živo si tam viem predstaviť takých cornwallských piadimužíkov :D Ale svoje čaro by mali aj snitcheds alebo nifflerovia :) Vymenila by som ich však pravdepodobne za pegasov či hypogrifov :) - ktorí by boli aj primeraní veľkosti saní oproti tým predošlým :)

6. Ktorú fiktívnu postavu (alebo aj postavy) by si pobozkal/a pod imelom?
Tych je teda veľaaaa... Kým začať?
Dimitri Belikov (VA), Gideon de Villiers (Drahokamy), Jace Herondale (TMI), Newt (Fantastic Beasts...), St. Clair (Anna and the French Kiss), Charlie (The Perks of being Wallflower), ... a triliardu ďalších :D


A čo vy? Aké by boli odpovede u vás? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára