štvrtok 17. novembra 2016

Populárne knihy, ktoré som nikdy nečítala

Ahojte!
Dlhšie plánuje natočiť video na túto tému, ale nakoniec som sa rozhodla pre článok :D
Určite poznáte pocit, keď všetci ospevujú nejakú knihy, sprevádza vás kam sa len pohnete, ale vy ste ju nikdy nečítali a (zrejme) ani neplánujete.

Pán prsteňov či Hobbit sú knihy, ktoré majú veľa fanúšikov, je to jedna z najstarších fantasy sérií. Mňa si tento príbeh veľmi nezískal - videla som všetky filmy, ktoré ma však od kníh viac odradili ako na ne nalákali. Časti zo Stredozeme sa mi naozaj páčili, ale potom bitky, bitky a bitky... dokonca sa mi zdá, že Pána prsteňov som nikdy nedopozerala do konca. S Hobbitom to už bolo iné, keďže som bola na všetky diely v kine.

Twilight sága - pamätám si časy (nebolo to asi až tak dávno), keď všade kde som sa pozrela prebiehali boje, či je lepší Harry Potter alebo Twilight, čo sa podľa môjho názor neoplatí zrovnávať, keďže tam ide o niečo iné... Priznávam, že doma mám Súmrak, ktorý sme kúpili hneď ako vyšiel, do teraz som sa však nedokopala k tomu, aby som si ho prečítala. Donedávna som nevidela ani všetky filmy, stačili mi prvé dva... No naozaj rozmýšľam, že dám tej knihe možno trochu šancu.
 Upírske denníky, doteraz ich vyšlo pokiaľ viem zrejme 17 kníh (aj so Stefanovými denníkmi). Všade sa to hemží seriálmi, no priznávam, nemám ani šajnu o tom, o čo tam vlastne ide :D
Akékoľvek knihy od Jane Austen alebo sestier Brontëových, klasiky ako Pýcha a predsudok, Jana Eyrová alebo Búrlivé výšiny
Predtým ako som ťa poznala, Dievča vo vlaku - knihy, ktoré sa stali "viditeľnejšími" vďaka filmovým spracovaniam, ktoré vyšli tento rok :) Film Predtým ako som ťa poznala som videla, no Dievča vo vlaku som odmietla s tým, že si najprv prečítam knihu, ktorú máme doma, no stále sa k tomu nejako nemám...

A nakoniec Volanie kukučky - detektívka od J. K. Rowling, ktorá mi doma leží už hodnú dobu, no stále som sa k nej nedostala. Dúfam, že sa k nej čoskoro dostanem, keď budem mať náladu na nejakú tú detektívku :)

Týchto knižiek je oveľa viac, možno bude niekedy aj pokračovanie :)
Ktoré z populárnych kníh, ste ešte nečítali vy? 

2 komentáre:

  1. Pána prsteňov som ani ja nikdy nečítala, ale filmy som videla a zdali sa mi ok. Mám doma iba jednu knihu Silmarilion - či ako sa to volá -, no ani to som nikdy neotvorila. Akosi ma to nelákalo.
    Súmrak mám doma aj som čítala (konkrétne asi tak desaťkrát) a musela som ho už aj zlepovať, lebo pochodil polku mojej triedy na strednej, takže pri tejto sérii som sa zviezla na vlne popularity... a vlastne táto séria mala aj na veľa ľudí dobrý vplyv. Osvietila ich v tom zmysle, že začali čítať. :D
    Ak ide o Upírske denníky, seriál pozerám, avšak pri knihách som sa dostala iba (alebo až?) k piatej časti. No táto séria je úplná hrôza, to ani nečítaj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa ten Súmrak ma akosi obišiel, ale súhlasím, sama poznám niekoľko ľudí, ktorí začali čítať presne kvôli tejto sérii :D

      Odstrániť