sobota 15. októbra 2016

Fall Time Cozy Time |Knižný tag

Ahojte! Je tu jeseň, síce už trvá dlhšie, ale počasie sa zhoršilo a začalo podobať aj naozaj jeseni až v poslednej dobe, Rozhodla som sa, že spravím tento tag, pri ktorom ma zaujal už len samotný názov - Fall Time Cozy Time :)
Čo viac napísať na úvod? Jednoducho užívajte si jeseň, blíži sa už aj Sviatok všetkých svätých, poprípade aj Halloween, k čomu sa hodia perfektne také tie "spooky", čiže strašidelné knižky s duchami, čarodejnicami, rôžne horory a podobne :)


♠ Crunching Leaves: Svet je plný farieb – vyber knihu, ktorá má na obálke červenú/oranžovú/žltú.
Obálku, ktorá by obsahovala všetky tieto farby nemám, za to mám dosť veľa červených knižiek, krásneho "jesenného" Harry Pottera a dary smrti, ale ja si vyberiem knižku Dám Ti aj slnko :) 




♠ Cozy Sweater: Konečne je dosť chladno na príjemné teplé svetre - ktorá kniha ti dáva pocit tepla.
Tu by som zvolila knižku Všem klukům, které jsem milovala a pokračovanie PS: Stále Tě miluju. Nikdy som si nemyslela, že budem čítať nejaké romantické knihy, ale v poslednej dobe som sa na ne nejako presedlala :)

♠ Fall Storm: Vietor kvíli a dážď búši – vyber svoju obľúbenú knihu alebo žáner, ktorý rada čítaš počas  takýchto búrlivých dní.
Žáner je jednoznačne fantasy alebo niečo romantické a ak by som mala napísať presnú knihu, tak by to bola zrejme klasika a to Harry Potter, lenže po dlhšom zvážení by som zrejme napísala niečo iné... tentoraz by to bolo možno aj Fablehaven.

♠ Cool Crisp Air: Ktorá postava je najúžasnešia a chcela by si si s ňou vymeniť miesto?
Istým spôsobom by som si rada vymenila miesto s každou knižnou postavou, či už je to Luna, Alica v krajine zázrakov, Annabeth, Dumbledore, Aljaška, Sophie alebo ktokoľvek iný... Je to naozaj ťažká otázka za každým opýtaním by bola moja odpoveď iná, no a teraz to je... zrejme Rose Hathaway z Upírskej akadémie. A prečo? Kvôli skvelej kamarátke, fantastickému svetu, napínavému a zaujimavému životu a samozrejme aj perfektnému trénerovi (priateľovi) - Dimitrimu ♥

♠ Hot Apple Cider: Ktorú knihu by ste chceli vidieť, aby zažila veľký hype?
To je dosť ťažké, lebo o každej knižke vie istým spôsobom veľa ľudí, ale ak naozaj nejaký taký veľký hype, aký bol napríklad pri Harry Potterovi alebo The faul in our stars, tak by som možno vybrala knižku Čarodejnice z Hex Hall alebo Rudá jako rubín, čo sú podľa mňa knižky o ktorých ľudia na Slovensku až tak nevedia, ale samozrejme, že týchto knižiek je naozaj veľa :)

♠ Coat, Scarves, and Mittens: Počasie sa ochladilo a je na čase viac sa obliekať – Ktorá kniha, ktorú vlastníš má najtrápnejšiu obálku a chceli by ste ju držať ukrytú na verejnosti?
Knižku s priamo trápnou obálkou nemám, aspoň sa mi to nezdá...  je pravda, že Charlieho malé tajomstvá majú takú jednoduchú a nie veľmi peknú obálku, ale nie je to až také hrozné.

♠ Pumpkin Spice: Čo je tvoje obľúbené jesenné/ Fall time jedlo pre pohodlie?
Nejaké extra obľúbené jesenné pitie alebo jedlo nemám. Mohla by som povedať, že horúca čokoláda, ale tú pijem aj v zime, proste kedykoľvek, keď je vonku chladno. No veľmi rada by som už konečne ochutnala dyňové latte, tak uvidíme ako mi bude chutiť :)


Toto by bolo pre dnes všetko, majte sa krásne ☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára