nedeľa 18. septembra 2016

Letné prázdniny BOOK HAUL |2016

Ahojte!
Áno, prázdniny sa skončili už dávnejšie a začal ten Mordor - škola... Dobre, možno to nie je až také hrozné, ale čoskoro bude :) Keďže mi odišiel počítač, tak som nebola takmer vôbec aktívna na youtube, no snáď sa to teraz zmení... (ale stále nemám nainštalovaný žiaden editor, takže si asi ešte počkáme) Tento článok mal vyjsť už dávnejšie, ale môj milovaný preinštalovaný "noteboočik" si povedal, že mi odmietne prečítať SD kartu s fotkami... po dlhšej dobe ocko prišiel na to, ako to opraviť a voilá, je tu prvý "článkový" book haul tj. nie video :D ...ale poďme na to!

Tieto knižky boli proste moje prádzninové Must-buy. Spočiatku som o tejto sérii toho veľa nevedela, ale zrazu ku mne začali doliehať samé chváli zo všetkých strán a tak som sa rozhodla na skúšku vyskúšať pozrieť si film... a neostala som len pri tom prvom, keďže do príbehu som sa zamilovala už pri tomto filmovom spracovaní. Neostala som dlho čakať a hneď som si objednala tento úžasný set knižiek a musím priznať, že behom dvoch dní bolo po ňom... Nechápte to zle, niežeby som ho spálila a tak, ale bol prečítaný :D Milujem túto sériu a myslím si, že na seba nenechá dlho čakať a vrhnem sa o chvíľku aj na re-reading :)

Počas prázdnin som bola trikrát v Bratislave a samozrejme, že som konečne navštívila aj Úžasný Martinus na Obchodnej... prvý krát som si tam nič nekúpila, teda už-už som si chcela kúpiť Inváziu do Tearlingu, ale na poslednú chvíľu som si to rozmyslela. Potom som sa tam vrátila asi o dva týždne neskôr a jednoducho som ju tam už nenechala a rovnako i Šarlátové písmeno, ktoré som obzerala i predtým. J hlava dubová som si dosť dlhú dobu myslela, že je to nejaké fantasy... avšak v priebehu tých dvoch týždňov som si pozrela jeden film, v ktorom sa táto knižka spomínala a tak som si ju nakoniec aj kúpila, lebo za tú cenu som ju tam nechať naozaj nemohla...
A naozaj ak ja niekde vidím nejakú vec za 1€, tak ju tam naozaj nenechám, takže takto ku mne poputoval aj Seduktor, ktorého čítala predo mnou už kamarát a celkom sa jej páčil, takže som naňho zvedavá :) ...teraz mi zišla na um jedna spomienka, keď som bola s kamarátkou nakupovať a ja som sa pristavila pri jednom stojane s tričkami po 1€ a začala som si nahlas hovoriť: "Euro k euru sadá... rovný rovného si hľadá..." no a vtedy bol akurát oproti mne jeden chalan a samozrejme, že na mňa len pozrel ako na nejakú vyšinutú pubertiačku... bolo to už dávnejšie, ale verte mi, vtedy som sa tak rozosmiala, že och... to by ste museli zažiť :D
Konečne som si kúpila aj druhý diel z Upírskej akadémie a k nemu hneď aj piaty diel... a prečo piaty? Nuž naďabila som naň v Tescu a stál len nejaké 3€, no nekúpte to :D Ale nie, časom by som si ho musela kúpiť tak či tak, keďže cítim, že túto sériu budem mať veľmi rada :)
V lete sme sa dočkali aj pokračovania Skleneného trónu a to Zrodenej z ohňa! Och, ako som sa na túto knižku tešila a potom mi doma ležala asi týždeň kým som sa na ňu vrhla... Ale bola tam konečne poriadna dávka fantasy, ktoré ja môžem :D
A áno, vidíte dobre je tu aj slovník... ale na moju obranu, čítala som naň skvelé recenzie (kto už len môže čítať recenzie na slovník? ..nooom, ja :D), je to slovník anglického slangu a naozaj som sa dozvedela nejaké zaujímavé veci... niežeby som si ho čítala po večeroch, ale určite sa mi zíde, možno aj pri čítaní nejakých anglických kníh :)
To by boli asi všetky knižky, čo som si cez letné prázdniny kúpila :) (ale mám pocit, že som na nejaké zabudla, mám deravú hlavu...) A skoro som zabudla, ešte som vyhrala knižku Šepotání, ktorú som si chcela tiež kúpiť! Ono to som za posledný rok vyhrala už 2 knižky, neuveriteľné! Mám nejaké šťastie v poslednej dobe :D a knižku som vyhrala na blogu Universe Of Wonderful Books :) Ale bohužiaľ som vám ju nemohla odfotiť, lebo si ju moja mamka odvliekla do Ameriky :D S čím sa dostávam k tomu, že určite mi odtiaľ donesie nejaké knižky, ktoré vám však ukážem asi až vo videu :D ...čím ďalej mám pocit, že tu píšem len ďalší článok zo série Dear friend... :D Aj ten mám rozpísaný, čo sa dialo cez prázdniny, zážitky a pod., ale zrejme už nevyjde... 
A teraz konečne ku tej fotke! V septembri som mala narodeniny, ako ste mohli vidieť (čítať) i pri Narodeninovom book tagu :) Na obrázku je moja torta, čo mal byť pokus o napodobeninu torty, ktorú doniesol Hagrid Harrymu... nuž mala byť úplne inak sfarbená, hlavne tá pigmentácia, ale aj keď som do toho krému vytlačila kopu farbiva, tak sa tá farba nezmenila ani o kúsoček, čo ma mrzí, ale aj tak :D
Tieto dve knižky sú moje narodeninové darčeky, ehm... tú prvú som si kúpila sama, čož je pokračovanie Všem klukům, které jsem milovala a druhpú knižku mám od sesternice. Teda ona mi prvotne kúpila knižku Zbohom klamstvá, ktorú som žiaľ už mala, takže som si ju bola vymeniť v kníhkupectve a vybrala som si poslednú knižku zo série Piata vlna.

Potom som od kamarátky (Ahoj Veronika :) asi to nečítaš, ale nevadí no) dostala túto úžasnú knižku Červená kráľovná aj spolu so záložkou na motív Harry Pottera, ktorú môžete vidieť na obrázku nižšie, je ručne maľovaná a o to viac si to cením :) 

A na záver tu mám taký menší bonus, nie sú to síce knižky, ale tieto vecičky s nimi súvisia :) Hrnček som si kúpila pri návšteve Bratislavy a veľmi sa z neho teším i keď mi je ľúto z neho piť a bojím sa, aby sa mi z neho nezmyl ten nápis, ale ako-tak rozmýšľam asi si doňho idem spraviť čajík :) Ďalej tam je samozrejme úžasná záložka od Veroniky :)  Dva náhrdelníky, jeden je miniatúrna knižka Harry Potter and the Philosopher's Stone, do ktorej si môžem vložiť i nejaké fotky a potom tam je druhý náhrdelník s motívom písacieho stroja :) Ďalej už len jedna záložka s vtáčikov v klietke a puzdro na mobil popísané kadejakými kúzlami z HP :) Takýchto knižných vecí som si kúpila viac, ale vybrala som si tu tieto, aby to nebolo veľmi dlhé :) Keďže som navštívila aj Viedeň, teda lepšie povedané som cez ňu len prechádzala cestou do G3 Shopping centra, kde je Primark a tam som si kúpila zopár kúskov oblečenia na motív HP a teraz to samozrejme všade nosím :D

Dúfam, že sa vám páčil tento spôsob Book Haulu, bola by som vám tu schopná napísať aj kopu zážitkov a vtipných situácii z prázdnin, ale chcem ostať pri tejto téme, takže snáď niekedy inokedy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára