streda 30. decembra 2015

Knižná výzva 2016 *Zadanie

Ahojte, rok 2016 je už za dverami a ja som sa rozhodla, že si vytvorím svoju vlastnú knižnú výzvu :) No ak chcete môžete sa do nej zapojiť kľudne aj vy :)
To ako som na tom ja s touto výzvou nájdete TU :) 
Bude pozostávať z troch častí, tak poďme na to!

1. Stanovím si počet kníh, ktoré chcem za rok 2016 prečítať a ku knižkám aj počet strán. Tento počet by som mala dosiahnúť alebo sa k nemu aspoň priblížiť, hlavne čo sa týka kníh, so stranami to už môže byť ťažšie.

2. Na papieriky si napíšeme 12 úloh (viď. nižšie). Na začiatku každého z týchto mesiacov (alebo môžte aj dopredu) si z nádobky, krabičky vytiahneme jeden papierik a v tom istom mesiaci musíme splniť danú úlohu.
        1. Prečítať knihu, ktorú ste si nekúpili v roku 2016.
        2. Prečítať knihu, ktorá začína na rovnaké písmeno ako mesiac, v ktorom ju čítate.
        3. Prečítať knihu, novinku, ktorá vyšla max. 2 mesiace predtým (ale v roku 2016!)
        4. Urobiť si rereading nejakej knihy.    
        5. Prečítať prvý diel z nejakej série.
        6. Prečítať požičanú knihu.
        7. Prečítať knihu, ktorú vám niekto odporučil.
        8. Prečítať knihu, ktorá má viac ako 450 strán.
        9. Prečítať knihu, ktorú vám niekto daroval.
        10. Prečítať knihu, ktorá je aj sfilmovaná, no ešte ste                 nevideli film.
        11. Prečítať knihu, ktorú ste čítali ako dieťa.
        12. Prečítať knihu od autora, o ktorom ste ešte nepočuli.

3. Sú to ďalšie úlohy, no už trošku náročnejšie ako tie predchádzajúce, ktoré si losujete aj keď ako pre koho...
       1. Kniha, ktorú som znenávidela:
       2. Kniha, do ktorej som sa zamilovala:
       3. Kniha, ktorá ma na obale:
                kvet:
                zviera:
                živel:
                postavu:
                knihu:
       4. Kniha, ktorej názov sa začína na:
                D-
                V-
                E-
                T-
                I-
                S-
                I-
                C-
                S-
                E-
                S-
                T-
                N-
                A-
                S-
                T-
       5. 6 kníh v inom jazyku (nie rodnom):
                1.
                2 .            
                3.
                4.
                5.
                6.
       6. Hlavný/á hrdina/ka:
                S blond vlasmi
                S hnedými očami
                S domácim zvieratkom
                Jedináčik
                Sirota
       7. Kniha, ktorá má obal:
                biely:
                žltý:
                oranžový:          
                červený:
                modrý:
                zelený:
                hnedý:
                čierny:
       8. Kniha, pri ktorej som:
                plakala:
                smiala sa:
       9. 3 rozprávkové knižky:
                1.
       10. Kniha, nad ktorou som ešte dlho premýšľala:        
       11. Kniha, ktorú som niekomu požičala:
       12. Zlatá kniha (poňatie je na vás):
       13. Knižka, veľká ako A6 alebo menšia:
       14. Knižka väčšia ako A4:
       15. Knižka s menej ako 80 stranami:
       16. Knižka s viac ako 580 stranami:

Samozrejme, nesmú chýbať ani obrázky, ktorými môžete dať na javo, že sa do tejto výzvy zapĺňate :)






     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára