sobota 17. októbra 2015

The Elements Book Tag




VODA

Kniha, ktorá má na obálke vodu.

- Vodopád - Lauren Kate, kniha, kde je podľa mňa tej vody viac než dosť, o čom svedčí aj názov série - Atlantída...
Kniha s modrou obálkou.
- Čajka Janathan Livingston - Richard Bach, knižka, ktorú som si po dlhšom uvažovaní podarilo prečítať, nakoľko som na ňu narazila u babky, tak som si ju aj hneď prečítala. Spomína sa tam aj more, takže týmto elementom i farbou súvisí. (no myslím, že knižka by sa hodila aj k vzduchu, nakoľko sú tam oblaky a Jonathan, ktorý plachtí vzduchom...)





OHEŇ

Kniha, ktorá má na obálke oheň.
- Sabriel - Garth Nix, teraz som sa zámerne vyhla Divergenci či Štyri, ktoré podľa mňa používa už asi každý, veď je to teraz "in", niežeby som proti týmto knihám mala, som ich fanúšik, no predsa len ak viem použiť inú knihu, tak ju aj použijem! Kniha, ktorá ma zaujala skôr ako som ju začala čítať, kniha, do ktorej som sa pohrúžila a vstúpila do príbehu. 
Kniha s červenou obálkou.
Poučka o podstate predvídateľnosti Katherin - John Green, kniha, ktorá sa mi absolútne nepáčila, je to zatiaľ moja najobľúbenejšia greenovka, viem, že si týmto znepriatelím asi mnoho jeho fanúšikov, no kniha bola podľa mňa v podstate o ničom, niektoré scény boli záživné, áno priznávam, no ostatné? To čo bolo? ...takto, spomína sa tu oheň, ako element, no verte, že som to nemyslela takto, že by som tu knihu najradšej spálila, to zas nie.




ZEM
Kniha, ktorej má na obálke niečo týkajúce sa zeme.
- Labyrint: Útek - James Dashner, každý to môže poňať nejako inak, ja som to poňala spôsobom, že bludisko, labyrint, vyrastá zo zeme, poprípade samotné je obrastené kadejakými popínavými rastlinami, ktoré so zemou naozaj súvisia. Prvý diel zo série, ktorá ma zaujala a hodlám ju celú prečítať.
Kniha so zelenou obálkou.
- Charlieho malé tajomstvá - Stephen Chbosky, veľmi dlho som rozmýšľala, ktorú knižku tu zvolím, no vybrala som túto. Je to jedna z mojich obľúbených a dáva nám aj niečo v zmysle, že by sme mali stáť vždy pevnými nohami na zemi, nech sa deje čo chce a spoliehať sa len na ľudí, ktorým môžeme naozaj dôverovať ♥ 





VZDUCH

Kniha, ktorá má na obálke vzduch.
- Východ večernice - Brandon Műll, asi jediná kniha v mojej knižnici, kde obálka ako-tak pripomína vzduch, no možno som nejakú prehliadla. Každopádne, toto je úžasná kniha z úžasnej série, Fablehaven, ktorá je podľa môjho názoru rovnako i Harry Potter určená nielen deťom...

Kniha s bielou obálkou.
- Prvá - Kiera Cass, jedna z mála bielych kníh, ktoré doma mám. Vzduch pre mňa znamená voľnosť a myslím, že práve v tomto diely nám ukázala America všetko čo v nej je a že sa nebude nikomu podriaďovať, bude sa správať tak, ako chce, bude voľná...






BONUS


Kniha, ktorá má na obálke farby: modrá, červená, zelená, biela.
- Papierové mestá - John Green, hneď mi napadla táto kniha, i keď to možno nie je stopercentne splnené, no mapa predsa obsahuje všetky tieto farby s výnimkou červenej, no tejto farby je špendlík. Modré sú rieky, zelené lúky, nížiny a biela je všeobecne mapa. Neberte to tak, že by som si chcela vyžehliť to, čo som napísala vyššie, no táto kniha ma naozaj napadla a rovnako spĺňa i tieto podmienky. Aby sa nepovedalo, táto kniha sa mi páčila, no nie je moja obľúbená greenovka, táto česť patrí inej jeho knihe...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára