štvrtok 1. októbra 2015

✏ Prvá |minirecenzia

Názov knihy: Prvá
Séria: Selekcia (3. diel)                     
Autorka: Kiera Cass                          
Počet strán: 287                             
Vydavateľstvo: CooBoo                
Rok vydania: 2015

Moja recenzia:

V Selekcii ostali už len štyri dievčatá, princ by sa mal už čoskoro rozhodnúť, ktorú z nich si vyberie. Maxon stále netuší, že Americina bývalá láska bol práve Aspen. Útoky rebelov sa stupňujú, a tak sa America rozhodne s nimi vyjednávať. Spolu s Maxonom sa stretnú so Severnými rebelmi. Zatiaľ čo sa dohadujú so Severnými rebelmi, Južní podnikajú útoky na kasty, začínajú tými, do ktorých patrili dievčatá v selekcii, napádajú i ich rodiny. America je pri nebezpečnej misii postrelená do ramena, no je to skôr len škrabanec. Na Vianoce sa America vráti k rodine, no to, že sú Vianoce nie je jediná príčina. Maxon sa nakoniec predsa len dozvie, kto Aspen v skutočnosti je alebo skôr kým bol, ako na to zareaguje? Zmení sa Americina pozícia v Selekcii? 

Kniha je plná prekvapení, ktoré dokážu čitateľa zaskočiť. Keď sa už zdá, že nás už nemôže nič viac zaskočiť, predsa len sa to stane... BÚM! Takýchto "BÚM!" tu bolo naozaj dosť.
Objavujú sa tu i nové postavy, ktoré som si zamilovala, opäť nahliadneme do vnútra Americinej rodiny a bude to možno i trocha hlbšie ako doposiaľ...
Musím povedať, že jej starší brat Kota mi naozaj liezol na nervy. Veľa ľudí by očakávalo, že mojou najneobľubenejšou postavou bude kráľ, ktorý sa správal naozaj hrozne, či už k Amrice alebo i k svojmu synovi, ale ja som jednoducho znenávidela Kota, ak by ste sa ma opýtali na osobu, ktorú nemám rada, tak na prvom mieste by bol rozhodne on!
Zdalo sa mi, že sa to skončilo strašne rýchlo, ani som sa nenazdala a už bol koniec, fakticky koniec. Celý čas som si myslela, že mi ostáva ešte niekoľko desiatok strán, no nebolo to tak, jednoducho som obrátila stranu a tam na mňa vybafol názov: Epilóg, čo ma naozaj zaskočilo... To dokazuje to, že kniha sa mi čítala naozaj ľahko, áno píšem to pri každej knihe z tejto série, no je to naozaj tak!
Svojim spôsobom som aj rada, že sa konečne táto selekcia ukončila a princ si nakoniec predsa len našiel svoju princeznú... No i tak sa teším na pokračovanie, ktoré sa chystá budúci rok :) 



Moje hodnotenie: 5/5
Recenzia na 1. diel: Selekcia 
Recenzia na 2. diel: Elita
Recenzia na 4. diel: Následníčka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára