streda 19. augusta 2015

✏ Elita |minirecenzia

Názov knihy: Elita
Séria: Selekcia (2. diel)                     
Autorka: Kiera Cass                          
Počet strán: 285                             
Vydavateľstvo: CooBoo                


Rok vydania: 2015   

Moja recenzia:

Do paláca vstúpilo 35 dievčat, no ostalo ich len 6, len Elita, ktorú však malo pôvodne tvoriť 10 dievčat...
Samozrejme, že America sa medzi dievčatami nachádza tiež, je tu aj jej najlepšia kamarátka, ktorú si našla práve vďaka Selekcii.
V tejto sérii sa tiež nachádza milostný trojuholník. Amrica súperí o post princeznej, no nie je však istá, či k princovi niečo cíti alebo nie. Nakoľko je na zámku aj Aspen, jej prvá láska, nevie sa rozhodnúť komu patrí jej srdce. Princ o Aspenovi vie, nevie však, že je tu, s nimi na zámku. Dáva Americe čas na rozhodnutie sa. Ako sa Amrica rozhodne?
Situáciu neuľahčujú ani rebeli...

America mi niekedy liezla poriadne na nervy, to jej rozhodovanie..
Som aj celkom rada, že som sa túto sériu rozhodla prečítať až teraz, lebo už v septembri vychádza Prvá a určite by som to nevydržala, ak by som si knihu prečítala hneď ako vyšla minulý rok :)
Kniha sa čítala rovnako ľahko ako Selekcia, obidve knihy som mala prečítané behom jedného dňa. Určite túto sériu odporúčam.




Moje hodnotenie: 4/5
Recenzia na 1. diel: Selekcia 
Recenzia na 3. diel: Prvá
Recenzia na 4. diel: Následníčka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára