pondelok 24. augusta 2015

✏ Moje sladké šestnáste storočie |minirecenzia

Názov knihy: Moje sladké šestnáste storočie
Séria: Moje sladké šestnáste storočie (1. diel)
Autorka: Rachel Harris
Počet strán: 275
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2013

Moja recenzia:

Cat má o pár dní osláviť svoje šestnáste narodeniny. Jenna, otcova priateľka, jej organizuje oslavu, no Cat tým nie je vôbec nadšená. Rodina sa vybrie na výlet do Florencie. Cat si chce Florenciu pozrieť sama a najmä si chce prezrieť sochu Dávida, jej otec nakoniec súhlasí, a tak sa Cat púšťa do prehliadky. Avšak tá ju zavedie do cigánskeho stanu, kde sa zoznámi s cigánkou Reynou a tá ju prenesie do renesančnej Florencie...

Pre mňa to bolo také oddychové čítanie, je to písané ľahko a dobre sa to číta. 
Je to skôr román s prvkami fantasy, ja som síce skôr na dobrodružnejšie knihy, no táto sa mi naozaj páčila :) Určite si zaobstarám aj pokračovanie. 

Knižku vám rozhodne odporúčam, myslím, že stojí za to si ju prečítať ...




Moje hodnotenie: 4/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára