utorok 11. decembra 2018

✏ Hraj fér |recenzia

Názov knihy: Hraj fér
Autor: Enja Rúčková
Počet strán: 328
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania: 2018
 

Moja recenzia:

Knihy od slovenských autorov, resp. knihy, ktoré sa odohrávajú na Slovensku čítam rada, páči sa mi ten pocit čohosi dôverne známeho. Či už sa tam spomínajú Tatry, kde si poviem, jéj, tam som bola alebo napríklad i taká Veľká noc, ako v tejto knihe...  ale nie o tom som chcela.

Alexis má svoje vlastné túžby a sny, no nečakane sa musí presťahovať na dedinu, ďaleko od mesta, kde idú robiť spolu s otcom spoločnosť starkej, pomáhať jej a starať sa o ňu. Alexis je to samozrejme proti srsti, stráviť tu celé mesto, pričom ju ešte otec núti pomáhať pri prestavbe domu, fyzická práca každý deň je asi to posledné, čo počas leta túžila robiť. A aby to nebolo málo, začne sa tam motať aj Jorik - mladý vojak, ktorého stará mama je veľmi dobrá priateľka s Alexisinou starkou. Alexis však Jorika priam z duše nenávidí, čo však čert nechcel... Alexis sa doňho zamiluje, a tak je ďalšou na zozname dievčat, ktorým Jorik pobláznil hlavu.

Samotný príbeh môže na prvý pohľad vyzerať celkom obyčajne, ďalšia love story, po ktorej by som zrejme nikdy ani nesiahla nebyť toho slovenského prostredia...
Čo teraz napíšem, vám zmysel zrejme veľmi dávať nebude, ale príbeh bol síce celkom reálny, no ja som mu jednoducho nedokázala uveriť. Jeho čítanie mi nešlo úplne hladko, dosť ma to nudilo, no i napriek všetkému som chcela jednoducho poznať ten koniec - ako sa teda ich vzťah vyvinie? Najmä, keď sa stretnú opäť po celkom dlhej dobe... Keďže pri takom vojakovi nikdy neviete, na čom ste, nevedela to ani Alexis a ani ja ako čitateľka, čo mám teda vlastne očakávať...

Ak to mám však zhrnúť a byť úprimná, knižka sa mi veľmi nepáčila, avšak i napriek tomu som ju dočítala. Vždy mám akési vyššie očakávania od takýchto kníh a v konečnom dôsledku ostávam sklamaná. Preto vám knižku bohužiaľ odporučiť veľmi nemôžem, možno tak mladučkým čitateľkám.

Moje hodnotenie: 2/5

Avšak chcela by som veľmi pekne poďakovať Albatrosmedia, za poskytnutie tohto recenzného výtlačku. Knižku si môžete v prípade záujmu zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára