piatok 22. apríla 2016

Book Nerd Problems #1 |So many books, so little time.


Ahojte! Som tu opäť s novou rubrikou :) 
V poslednej dobe mám neuveriteľné množstvo nápadov, ale potom príde ten problém a to je rozhodovanie, kde to chcem rozhodnúť, či je lepšie o tom natočiť video alebo jednoducho napísať článok... Je to ťažké rozhodovanie, ale i napriek tomu, že z týchto Book Nerd Problems mohla byť aj celkom dobrá séria na booktube a dali by sa tam pekne spracovať jednotlivé situácie, následne zostrihať, doladiť hudbou atď., som sa rozhodla, že o tom napíšem článok. Veď ktovie, video môžem natočiť aj tak...

Čo vyplýva už aj z názvu, tak táto rubrika a články v nej sa budú týkať problémov knihomoľov a vecí, čo k tomu patria. Články budú rôznou formou, raz to bude len jeden problém, pri ktorom sa tak trochu rozpíšem a budem ho rozoberať viac (no možno budú v jedno článku aj dva, tri..) alebo to bude len taký zoznam napr. 10 problémov a ku každému napíšem zopár vetičiek a pridám výstižné obrázky :)
Tak poďme na to! :D


Veľa kníh, málo času (So many books, so little time. -Frank Zappa)
Určite každý pozná pocit, keď má v knižnici neprečítané knihy a chce sa na ne čo najskôr vrhnúť, avšak nie a nie nájsť si na to čas. Či už to je kvôli práci, projektom do školy, učeniu sa na písomky alebo rôznym iným príčinám od výmyslu sveta. Chodíte okolo knižnice a tieto knihy vás lákajú, Poď! Čakám tu len na teba. Oh, som tu taká opustená, vezmi ma do svojich rúk a pohlaď ma..., no vy ich vždy len odbijete slovami Nemám na vás čas..., v tom horšom prípade len prosto mlčíte.
Lenže tento problém sa netýka len kníh, ktoré už vo vašej knižnici ležia. Sú tu ešte knihy, ktoré vídavate v kníhkupectvách, predierate sa regálmi a zakaždým objavíte hŕbu nových kníh, o ktorých ste doposiaľ nepočuli a zaradíte ich do svojho wishlistu, ale kedy ich chcete prečítať?

Prvý krát, je prvý krát...
Ten pocit, keď čítate knihu prvý krát sa už nezopakuje. Už nikdy to nebude také ako vtedy. Nebudete taký prekvapený, knihu si tak nevychutnáte, lebo už budete vedieť, čo máte očakávať...
Avšak ja si i napriek tomu vždy rada urobím rereading nejakej knihy, rada si osviežim pamäť, ale je to tak, knižku si už nikdy nevychutnám tak, ako keď som ju čítala po prvý raz.

Veľké očakávania, ale skutočnosť je iná...
Nehovorte, že sa vám ešte nikdy nestalo, že ste sa na nejakú knihu neuveriteľne tešili, či už vďaka ohlasom z okolia alebo skvelej anotácii, ale potom,.. Knihu ste dočítali a mali ste chuť ju naozaj otrieskať autorovi o hlavu! Boli ste ňou sklamaný alebo dokonca absolútne znechutený a ľutovali ste, že ste si ju vôbec kúpili!

Čo si prečítať?...
Keď sa jednoducho neviete rozhodnúť, ktorú knihu si prečítať skôr... Myslím, že túto situáciu zažil každý a nie raz! :D
Už len jednu kapitolu...
Tak schválne, koľko krát si poviete túto vetu, než knihu naozaj zatvoríte a odložíte na nočný stolík pre spaním? ...ja sa musím priznať, že vždy aspoň 3 krát, ale niekedy je to ooveľa viac :D

Tak, toto by bolo na tento prvý článok asi všetko, 5 knihomoľských problémov :D Nejako ma teraz chytila mánia rôznych gifov, tak ak to niekoho rozptyľuje, tak sa naozaj ospravedlňujem, ale nemohla som si jednoducho pomôcť... veď niektoré sú naozaj tak výstižné :D 
Tých problémov mám v hlave naozaj mnoho, takže články do tejto rubriky by ste tu mohli vídať aj častejšie :) 
Určite mi dajte vedieť či sa v niektorých týchto problémoch (alebo skôr situáciách) viete nájsť a čo na vás naopak absolútne nesedí :) Budem rada za každý komentár :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára