pondelok 4. januára 2016

Môj knižný wishlist 2016

Ahojte, nehovorte mi, že ste si ešte nezisťovali alebo nepridali do svojho wishlistu knihy, ktoré by ste chceli v roku 2016 prečítať :) Ja mám v svojom wishliste veeľa kníh, no vybrala som niektoré z nich, ktoré by som v roku 2016 chcela určite prečítať! Môžete si pozrieť aj video, ktoré som na túto tému natočila, knižky budem priebežne vyškrtávať (samozrejme iba v prípade, že so ich už prečítala), ale je dosť možné, že niektoré ešte neboli vydané, takže pri nich nájdete v zátvorke aj plánovaný dátum, kedy by mali vyjsť :)




Invázia Tearlingu - Erika Johansen (12.1.)
Magistérium (2. diel): Medená rukavica - Holly Black, Cassandra Clare (2.2.)
Will Grayson, Will Grayson - John Green (9.2.)
Labyrint (3. diel): Smrteľná liečba - James Dashner (8.3.)
Trón zo skla (3. diel): Zrodená z ohňa - Sarah J. Maas (30.7.)
Magnus Bane (Zápisky veľkobosoráka) - Cassandra Clare (30.4.)
Lirael - Garth Nix (27.1.)
Ohnivá kázeň - Francesca Haig
Harry Potter:Magické miesta z filmov (leto 2016)
Nebo na dosah - Jandy Nelson (20.6.)
Tales from Shadowhunter Academy - Cassandra ClareSarah Rees BrennanMaureen JohnsonRobin Wasserman (30.6.)
Finding Audrey - Sophie Kinsella (1.7.)
Nevypovedané - Abbie Rushton (1.3.)
Jantár v prachu - Sabaa Tahir (1.6.)
Magnus Chase and the Sword of Summer - Rick Riordan (30.6.)
Harry Potter and Chamer of Secrets (illustrated edition) - J.K. Rowling (leto 2016)
séria Malé klamárky - Sara Shepard:
                   Malé klamárky
                   Dokonalé
                   Neodolateľné
                   Neuveriteľné
                   Zlomyseľné
                   Nebezpečné
                   Bezcitné
                   Ohrozené
séria Upírska akadémia - Riechelle Mead:
                   Upírska akadémia
                   Mrazivý bozk
                   Tieňom pobozkaná
                   Krvavý sľub
                   Spútané mágiou
                   Posledná obeť
Klamári - E. Lockhart
Všetky skvelé miesta - Jennifer Niven
Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han
Šepotáni - Anita Grace Howard
Cinder - Marrisa Meyer
This book loves you... - PewDiePie
nejaké knižky z edície Collins Classics

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára