nedeľa 1. mája 2016

✏ Girl Online (Láska blogerská) |recenzia

Názov knihy: Girl Online (Láska blogerská)
Originálny názov: Girl Online
Autorka: Zoe Sugg
Počet strán: 288
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2015

Moja recenzia:
Hlavná hrdinka Penny si založila anonymný blog, kde vystupuje ako Girl Online. Píše tam o veciach, ktoré ju trápia, ale i o veciach, čo sa jej v živote udiali, je to miesto kde je sama sebou... Penny zbožňuje fotografovanie a je v tom naozaj dobrá. Avšak na školskom vystúpení sa dosť strápni a na nešťastie to je zachytené na videu, a tak už asi viete, čo nasleduje, video sa objaví na Facebooku i na Youtube a uvidí ho neuveriteľné množstvo ľudí. Našťastie Pennyini rodičia dostanú pracovnú ponuku a to až v NY, kde Penny stretne Noaha...


Penny má svojho najlepšieho priateľa Elliota, ktorý býva hneď vedľa, len on vie o jej blogu a naplno mu dôveruje. So svojou "najlepšou priateľkou" si už tak nerozumie a niekedy jej poriadne lezie na nervy...
Jej rodičia vlastnia svadobný salón, a tak sa netreba čudovať, že ak sa im naskytne príležitosť naplánovať svadbu v štýle Downton Abbey v NY, že ju neodmietnu, takáto ponuka sa proste neodmieta!!
Penny som si nejako zvlášť neobľúbila, niekedy mi poriadne liezla na nervy a v niektorých situáciách bola na môj vkus až príííliš naivná.

Kniha sa čítala ľahko a rýchlo, bol to taký svieži príbeh, ale niekedy mi to prišlo, že všetko je tam až príliš jednoduché a ružové...
Veď stretnúť v jeden deň chlapca, zamilovať sa doňho, hneď mať romantický večer, skvelé zážitky, ... Neviem, ale naozaj mi to prišlo až nerealistické (áno viem, že je to kniha, ale aj tak!).
Koniec bol z môjho pohľadu dosť predvídateľný (pripomínal mi možno nejaký film), ale aj tak som chvíľu bola v neistote, či to naozaj tak skončí alebo nie.

Rada by som sa vyjadrila aj k obálke knihy, ktorá sa mi naozaj páči. Má krásnu sviežu farbu a fotografie, ktoré sú na obálku to celé pekne dotvárajú.
Knižku napísala svetoznáma youtuberka a bloggerka Zoella. Síce sa polemizuje, či knižku naozaj napísala ona, ale ja to neriešim. Každopádne, toto mi trochu na ňu zmenilo mienku, ale samozrejme v dobrom :) 


Knižku odporúčam predovšetkým mladším čitateľom. Ale myslím si, že si v niektorých veciach na ňu prídu i straší, ale nebudú ňou zas až tak nadšení. Príbeh lásky


Moje hodnotenie: 3,5/5




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára