✏ Bohovia Olympu: Krv polobohov |minirecenzia

Séria: Bohovia Olympu (5. diel)
Autor: Rick Riordan
Počet strán: 480
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania: 2015

Moja recenzia:

Posledná kniha tejto úžasnej série, no i posledná a najťažšia výprava poloboh z posádky lietajúcej lode Argo II. Čaká ich boj s Gigantmi, ktorí chcú priviesť ich matku, bohyňu Gaiu opäť k životu, čo by znamenalo koniec ľudstva. Podarí sa Gigantom Gaiu vzkriesiť alebo im v tom siedmy členovia proroctva zabránia? Na Long Islande sa schyľuje k bitke medzi táborom Jupiter a táborom Polokrvných, ktorú má nasvedomí Oktavián. Podarí sa Nicovi, Reyne a trénerovi Hedgeovi dopraviť Aténu Parthenónsku na Long Island a zabrániť tak tejto bitke?

Opäť jedna úžasná kniha od jedného úžasného spisovateľa ako je Rick Riordan. Zbožňujem všetky jeho knihy počnúc Percy Jacksonom. Úžasné spojenie gréckej i rímskej mytológie, odporúčam každému milovníkovi :)
Na konci kapitôl sa často objavovali zvraty, ktoré čitateľa donútili čítať ďalej, čo spôsobilo aj to, že knižku som prečítala behom dňa, jednoducho som ju neputila z ruky. Jednoducho dokáže čitateľa vždy udržať v napätí, čo sa stane ďalej. Má svojský štýl písania, ktorý som si okamžite zamilovala, nechýbajú ani vtipné scény, plné humoru. Pri tejto knihe som sa aj zasmiala, no ak mám povedať pravdu, tak mi vyšla aj nejaká ta slzička.
Koniec tejto série bol ukončený voľne, čitateľ si môže sám domýšľať, čo sa ďalej stane a čo zas nie. Neprekvapilo by ma ani keby Rick napísal opäť nejakú tú sériu, ktorá by nadväzovala na Bohov Olympu tak, ako oni nadväzujú na Percy Jacksona :)
Knižku naozaj odporúčam a nielen milovníkom fantasy, gréckej a rímskej mytológie, určite stojí za prečítanie ;)

Moje hodnotenie: 4,5/5