nedeľa 31. januára 2016

✏ This Book Loves You |minirecenzia

Názov knihy: THIS BOOK LOVES YOU
Autor: PewDiePie
Počet strán: 240
Vydavateľstvo: Penguin books
Rok vydania: 2016


Moja recenzia:


Knihu napísal PewDiePie, svetoznámy youtuber.

Knižka je plná citátov, ktoré napísal on alebo ich tam len jednoducho pridal, ale i bláznivých fotografií...
Túto knihu som mala vo svojom wishliste na rok 2016, no už mi nepríde taká zaujímavá. Ľudia si ju kupujú najmä kvôli jej autorovi a všade ju chvália, no je to len obyčajná kniha, ktorej cena sa podľa mňa vôbec nevyrovná jej obsahu. Áno pri väčšine citátov som sa zasmiala, nad niektorými som sa i zamyslela a niektoré boli vážne „deep“... No pri takejto knihe, kde je väčšina braná s humorom mi to prišlo až sarkastické...

Zo všetkých strán na vás číhali kačky, ktoré má Pewdiepie veľmi v obľube :)
Páčila sa mi farebnosť a originalita fotiek v knihe, no inak mi to prišlo o ničom, nie je tam nič iné, čo by ste nemohli nájsť aj na internete...
Možno by to malo aj nejaký väčší účinok, keby bola knižka spracovaná trochu inak, keby nebol jeden citát na jednej strane poprípade na celej dvojstrane, takto sa ta kniha veľmi rýchlo prelistuje a zrazu „hups“ – je koniec. A navyše pre mňa je to kniha, ku ktorej sa už v budúcnosti zrejme nevrátim, nepríde mi nejako veľmi motivačná...
THIS BOOK
IS CLEVER AND
BETTER LOOKING
THAN YOU

THIS BOOK
WILL BLOW
YOUR MIND

Tu je menšia ukážka nejakých tých citátov:




Toto bola len taká minirecenzia, nakoľko ku tejto knižke nemám naozaj čo viac napísať. Takto, knižku si prelistujte radšej v kníhkupectve, pozrite si niektoré citáty, ale podľa môjho osobného názoru ak nie ste nejaký ultra-mega-giga fanúšik Pewdipiea, ktorý musí mať všetky jeho veci, tak tá knižka za tú cenu naozaj nestojí. Môžete si za to kúpiť nejakú knižku, ktorá bude naozaj stáť za to, bude mať dej, skvelé postavy... a budete z nej naozaj niečo mať a možno sa k nej aj v budúcnosti vrátite.
Táto kniha slúži len pre pobavenie...

Ešte by som sa vyjadrila k obalu knižky, ktorý sa mi páči, je jednoduchý a predsa ma zaujal. Má však povrch, na ktorom strašne vidno odtlačky a ľahko sa tak špiní.
Toto je môj názor, každý nejaký má... Recenzia nemusí knihu vždy odporúčať...  Ak ste túto knižku „čítali“ – prelistovali si ju a prečítali zopár tých citátov, tak mi určite napíšte, aký ste mali z nej dojem, rada si prečítam aj názory iných čitateľov :)



Moje hodnotenie: 2/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára