utorok 18. augusta 2015

✏ Labyrint: Útek |minirecenzia

Názov knihy: Labyrint: Útek
Séria: Labyrint (1. diel)
Autor: James Dashner
Počet strán: 352
Vydavateľstvo: Ikar (YOLI)
Rok vydania: 2015


Moja recenzia:

Toto je opäť jedna z tých kníh, kde som videla skôr film. Už od minulého roka som si knižku chcela prečítať, no nebola v slovenčine a ani sa nikde nepísalo, či sa chystá preložiť, alebo nie. Ja som verila, že sa tak stane a stalo sa, nesklamali :) 

Thomas sa prebudí vo výťahu, nepamätá si na nič, iba na svoje meno. Keď sa dvere výťahu otvoria, ocitne sa na neznámom mieste, na Fleku. Nie je tu sám, sú tu s ním ďalší chlapci, tzv. Flekári. Flek zo všetkých strán obklopuje Labyrint, v ktorm číhajú nebezpečné tvory.
Thomas sa postupom času dozvedá viac a viac a niektoré veci sa mu zdajú povedomé.
Dá sa povedať, že sa rád vrhá do nebezpečenstva a zo začiatku ho chlapci, šraci, dosť podceňujú.

Veľmi sa mi páčil nápad aj spracovanie, kniha je písaná ľahko a rýchlo sa číta. Jednoducho sa tam vždy niečo deje.
Pripísala by som tu toho viac, ale myslím, že by som vám toho prezradila príliš a knihu by ste si až tak dobre nevychutnali.

Aj keď ste už videli film, tak aj tak vám odporúčam prečítať si aj knihu, je tam toho viac, ako to je už zvykom. A ak ste ju nečítali, tak hor sa do čítania ;)

Labyrint: Zhorenisko - Skúška (2. diel)
Moje hodnotenie: 5/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára